بازی رومیزی زار

انجمن «زار» برای نبرد با نیروهای اهریمنی از شش گوشه ی زمین گرد هم آمده اند.

قلمرو انسان تنها به دست آنان از حضور اهریمن پاک می شود.

مهره ای را انتخاب کنید تا عضوی از انجمن زار باشید. با مهره ی خود، با تعدادی سکه ی «جان» و «خرد» وارد عمارت می شوید و اتاق به اتاق پیش می روید. در بیشتر اتاق ها «پلاک طلسم» وجود دارد که محل حضور اهریمن است. «رمل» بریزید تا اهریمن را به دام بیندازید.

«اسطرلاب» راه باطل کردن طلسم را نشان می دهد. طلسم ها را باطل کنید تا حروف نام اهریمن یک به یک آشکار شود. هنگامی که تنها یک پلاک طلسم باطل نشده در عمارت بماند، به جنگ اهریمن بروید و او را از عمارت بیرون کنید.

پس از دفع اهریمن، از عمارت رو به ویرانی راه خود را به اتاق پاک پیدا کنید.

برنده کسی است که در پایان این نبرد زنده مانده و سکه های بیشتری به دست آورده باشد.

دانلود دفترچه راهنما

سوالات متداول


  • پاسخ: در مراحل یک و دو بازی میتوانید در ابتدای هر نوبت خود، به تعداد سکههای خرد کارت بردارید. اما به محض ورود به مرحله سه بازی دیگر این امکان وجود ندارد. برداشتن کارت اتاق و اضافه کردن به نقشه‌ی عمارت یک عمل اختیاری است. بازیکن به نسبت استراتژی شخصی و تصمیم جمعی می‌توانند اتاق‌های جدید به عمارت اضافه کنند و آن را گسترش دهند. طبیعتاً هر چه اتاق‌های بیشتری در بازی حاضر شود، بازی طولانی‌تر خواهد شد.

  • پاسخ: بله، مثلا در اتاقی که دو پلاک «جیم» و «دال» دارد، آوردن هر یک از این دو حرف روی رمل، نشاندهنده حضور اهریمن در آن پلاک است.

  • پاسخ: خیر، هر دو پلاک طلسم باید به طور مجزا باطل شوند. مثلا در اتاقی با دو پلاک «جیم» و «دال»، اگر یک بار «جیم» آوردید و در نهایت طلسم را باطل کردید، سکه ابطال روی پلاک «جیم» قرار میگیرد و در ادامه باید دوباره با حضور در اتاق رمل «دال» بیاورید و با اهریمن مبارزه کنید تا پلاک «دال» هم باطل شود.

خواندن همه سوالات
<

© ۲۰۱۸ تمامی حقوق برای وب سایت فربود انگاره واقعیت خیال محفوظ می باشد